Natural Pharmaceuticals, companie cunoscută în România sub numele de NordicMed Pharma, furnizează suplimente alimentare europenilor de zece ani. Când prima comandă a fost livrată în 2010, nici angajații și nici conducerea nu au îndrăznit să viseze la o creștere atât de dinamică. Astăzi, peste 3 milioane de persoane folosesc produsele acestei companii, inclusiv cei care fac parte, de 15 ani, din programele noastre de livrări regulate.
Din Norvegia în România
NordicMed Pharma este un simbol al calităţii norvegiene pe piaţa din România. Formulele suplimentelor oferite sunt realizate în Norvegia, iar întreaga producţie se desfăşoară acolo fără excepţii. Toate produsele au la bază ingrediente documentate şi patentate. Calitatea superioară este o prioritate.
Pentru societatea mama a NordicMed Pharma a fost un deceniu de dezvoltare dinamică în întreaga regiune a Europei Centrale şi de Est.
Dezvoltare constantă, portofoliu extins
Deşi beneficiăm acum de o poziţie stabilă pe piaţă, nu se poate spune că ne-am oprit din cursa pentru a deveni lider de piață. În Europa, am înregistrat în 2021 o creștere a vânzărilor de aproape 46%. Cu siguranță nu ne vom opri aici. Odată cu dezvoltarea companiei se extinde de asemenea forța de muncă implicată în această companie. În prezent, echipa Natural Pharmaceuticals din întreaga regiune CEE este formată din peste 400 de persoane.
Funcționăm pe segmentul de piaţă al acizilor grași Omega-3 (inclusiv acizii grași Omega-3 pentru copii), al suplimentelor pentru articulații, prostată și al complexelor de vitamine și minerale. Elementul cheie al produselor oferite de marca noastră îl constituie fapul că sunt suplimente alimentare cu un conținut ridicat de acizi grași Omega-3. Liderul detaşat al portofoliului nostru este OmegaMarine Forte +, primul supliment Omega-3 din lume care a primit certificatul norvegian ORIVO, confirmând originea uleiului de somon conținut. În 2019, FlexiMed® un supliment pentru articulații, s-a alăturat portofoliului și a fost foarte bine primit de clienții companiei.
„Am preluat cel mai bun model norvegian și l- am aplicat pe piețele Europei Centrale și de Est, recunoscând și respectând specificul fiecărei țări. Stâlpii de fundaţie ai activităţii noastre sunt suplimentele alimentare de înaltă calitate, livrate clienților noștri într-un mod extrem de convenabil. – direct la casa lor.”
Jonas Törnquist, CEO al grupului Natural Pharmaceuticals (în România cunoscut sub numele de NordicMed Pharma).Consumatorul – instanţa supremă
Calitatea este o prioritate pentru NordicMed Pharma. Este garantată fiecărui client. Această sinergie între marcă şi client durează de ani de zile. Numeroasele premii acordate de cel mai exigent juriu, consumatorii, sunt cele mai bune dovezi în acest sens. Din 2014, în mod constant, în Polonia, companiei i s-a acordat distincţia „Companie prietenoasă cu clienții”. Este un premiu semnificativ datorită criteriilor sale. Patru aspecte ale relaţiei client- companie fac obiectul evaluării: cooperarea, facilitatea contactului, satisfacția generală și înclinația de a recomanda produsele companiei altor persoane.
Aproape 3 milioane de clienţi din Europa au avut încredere în această companie! Am început în urmă cu 12 ani în Polonia, iar în prezent, activăm şi în România, Estonia, Croaţia, Slovenia, precum şi în Lituania, Letonia şi Ungaria.
Etică şi responsabilitate socială
Ultimii zece ani au însemnat o creștere continuă, construind un portofoliu de produse de calitate, preocupându-se de satisfacţia clienţilor și susținând iniţiative de caritate. Unul dintre proiectele în care suntem implicaţi este programul „Companie cu inimă” creat de UNICEF. Donațiile făcute de participanții la proiect sprijină copiii din cele mai sărace regiuni ale lumii. Susținem această campanie în fiecare an cu convingerea că împreună putem face mai mult.
Vânzarea suplimentelor alimentare este, de asemenea, o responsabilitate în sine. În final, este vorba despre sprijinirea unui stil de viață sănătos al clienților. Pentru a asigura standarde înalte de comunicare și promovare, Compania a participat activ la crearea Codului de bune practici în publicitatea suplimentelor alimentare, în calitate de membru al Consiliului Național al Suplimentelor și Nutrienților din Polonia. O preocupare comună pentru standardele de pe piața suplimentelor alimentare este un element esențial al politicii companiei.